Het nieuwe ballenhok

Al jaren was de inrichting en gebruik van ons ballenhok een bron van ergernis binnen de club. Het opbergsysteem van ballen, hesjes, petjes liet te wensen over waardoor het voor trainers een hele uitdaging was om bijv. voor hun team de trainingsbenodigdheden bij elkaar te zoeken.

Daarnaast was er weinig toezicht en moest er echt een kwaliteitsinhaalslag gedaan worden op het gebied van onze materialen. Jaarlijks kwam bovenstaande terug in de evaluatiegesprekken die we houden met onze trainers en leiders. Vanuit de (technische) jeugdcommissie is toen “het balletje gaan rollen” om te komen tot een structurele oplossing. De afgelopen maanden zijn er een aantal vrijwilligers van diverse geledingen binnen de club druk bezig geweest met de herinrichting van de ruimte en het aanschaffen van de benodigde materialen.

We zijn nu verheugd om jullie te kunnen vertellen dat ons vernieuwde ballenhok de afgelopen week in gebruik is genomen! Een speciaal woord van dank voor alle vrijwilligers die dit mede mogelijk hebben gemaakt!!! In het bijzonder wil ik er twee noemen, Henk de Hoog en Robin Manders, want zij hebben hier wel heel veel tijd en energie in gestopt. In deze korte tijd dat het ballenhok in gebruik is genomen hebben we al vele positieve reacties mogen ontvangen van onze trainers en leiders. Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee, maar mochten er nu toch nog zaken voor verbetering vatbaar zijn dan horen we dat uiteraard graag!

Hieronder kunnen jullie een glimp opvangen van het prachtige eindresultaat!Ballenhok

Uiteraard brengt een nieuw ballenhok ook nieuwe ‘spelregels’ met zich mee. Deze zijn inmiddels gecommuniceerd met onze trainers en leiders binnen de jeugd. We gaan ervan uit dat we mede met behulp van onderstaande spelregels langdurig (met plezier) gebruik kunnen maken van ons vernieuwde ballenhok en bijbehorende materialen.

Met sportieve groet,

Jürgen van Hal
Jeugdvoorzitter

Spelregels:

Beschikbare materialen
Aan het begin van elk seizoen wordt het aantal ballen, hesjes en petjes per team vastgelegd. Aan het einde van het seizoen zal dit worden gecheckt.

Aangezien elk team ook eigen hesjes tot zijn beschikking heeft, kunnen deze bijv. op zaterdagen eventueel bij de shirtjes in de tas voor een wasbeurt. Pionnen, grote petjes en hoepels zijn voor algemeen gebruik.

Daarnaast hebben trainers/leiders de volgende extra materialen tot hun beschikking. Deze materialen zijn per leeftijdscategorie beschikbaar en zullen in onderling overleg gebruikt moeten worden:

  • loopladders per leeftijdscategorie
  • tegenstanderpalen per leeftijdscategorie

Verloren / schade
De verantwoordelijkheid voor het bij elkaar houden van de ballen en andere materialen ligt bij de trainers/leiders. Aangezien elk team een vaste set materialen tot hun beschikking heeft, zal verlies en/of schade gemeld moeten worden bij hoofd operationele zaken, Robin Manders. Belangrijke tip! Tel de ballen buiten na afloop van de training zodat je hetzelfde aantal ballen weer op kunt bergen.

Gebruik van het ballenhok
Het ballenhok is alleen toegankelijk voor trainers en leiders, dus geen spelers! Elk team zal een eigen vak in het ballenhok krijgen. Deze is voorzien van een cijferslot waardoor het voor andere teams niet mogelijk is om gebruik te maken van andermans materialen. Codes worden verstrekt en mogen niet zelfstandig gewijzigd worden. Code kwijt? Neem dan contact op met het hoofd operationele zaken, Robin Manders.

Deel pagina met

Juliana feliciteert

Clubgegevens

RKSV Juliana, Mill

RKSV Juliana is opgericht op 1 augustus 1919 en onderscheiden met de Koninklijke Erepenning tijdens het 75-jarige jubileum in 1994.

Adres sportpark:
Langenboomseweg 7
5451 JH Mill
0485-452139
Plan uw route
Postadres:
Molenstraat 6 
5451 BC Mill
06-36198697
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.